Mall Girl // Singel slippfest // Kampen Bistro

EVENT INFORMATION

Er det pop, er det jazz, eller er det så nøye? Mall Girl har ingen problemer med å hevde seg i rekka av unge norske band som bruker jazzbakgrunnen sin som fundament for cutting edge indie-pop. Mall Girl er et ungt popband som på kort tid har blitt kjent for sine energiske liveshow. Inspirasjonskildene spenner fra 80s pop til noise og math-rock til indie, og er knyttet sammen av et lekent uttrykk og en frigjørende holdning til det å lage musikk. Det har gått raskt fremover etter at de spilte sin første konsert i februar 2018 og lastet opp «Slay Queen» til Soundcloud og NRK Urørt noen måneder senere. I løpet av det siste året har Mall Girl spilt på store Skandinaviske festivaler som Øya, Roskilde og Bylarm. Til høsten gir de ut ny musikk og besøker utvalgte byer i Skandinavia. Men aller først skal vi holde singelslippfest på intime Kampen Bistro. Vi gleder oss!

NB: Denne konserten er flyttet til 12. November 2020. Kjøpte billetter til mars-konserten gjelder også i november

Restrictions

Waiver